Kurz — KS Training

kstraining21022018

 Start   21. 2. 2018
 Dny  středa
 Čas lekcí  16:50 - 17:45
 Počet lekcí  10
 Počet lekcí týdně   1
 Cena  do 31.1. - 1000,- Kč | od 1.2. - 1 200,- Kč
 Způsob platby  platba předem převodem na účet (detaily získáte po odeslání přihlášky) 
 Kurz vede  Josef Černoch
 Kapacita   8 OSOB

 Možnost rozšíření kurzu na 2x týdně ( podle domluvy celé skupiny). 
Možnost náhrady 1 lekce v případě absence.

 

 Kurz není určen pro někoho, kdo to rád vzdává. Pot a nedostatek kyslíku v plicích bude nedílnou součástí. Když budeš hledat dno, tak si na něj opravdu sáhneš! 

 Pravidelné cvičení se stejnou skupinou lidí od začátku až do konce! Budete tak mít jistotu, že se společně budete posouvat kupředu ! 

 Cvičební kurz zaměřený na budování síly a kondice. Budeme pracovat především s vahou vlastního těla a funkčními pomůckami. Setkáte se se závěsným systémem, bosu, fitslide, expandery a dalšími. Způsob cvičení bude probíhat sériově i intervalově. Sestavení lekce: úvodní zahřátí kloubů a svalů, hlavní část a zakončení je funkčním zdravotním strečinkem. Cílem je posílit střed těla ( CORE ) a končetiny. Důraz bude kladen na správné držení těla a dodržování techniky provedení cviků.

 Kurz je na 10 týdnů s možností pokračování do dalšího bloku. 

 „Síla a kondice je důležitá nejen pro naše tělo, ale i mysl. "

Detaily kurzu

( Pro zobrazení rozklikni )

Přihláška

 

Kurz - KS Training od 21.2.2018

Po odeslání přihlášky obdržíte emailem veškeré detaily. Pro kompletní dokončení přihlášky je nutné kurz uhradit předem převodem na účet. 

Joomla Forms makes it right. Balbooa.com

Pro koho je kurz?

Kurz je určen pro ty, kteří chtějí pracovat na svém těle a nebojí se zpotit. Cvičení je pro všechny ve věku 16 - 50 let. Pro ostatní mimo tuhle věkovou kategorii doporučujeme soukromé lekce

Co vás na kurzu čeká?

práce se svaly středu těla, které mají za úkol držení těla

intervalové a sériové cvičení

motivace

dynamika

profesionální vedení lekcí

cvičení, které má hlavu a patu

zlepšení srdce-cévního systému

posílení celého těla

Co s sebou na cvičení?

2x velký ručník

Věci na cvičení (raději přilnavější, než volné)

Otevřenou mysl a dobrou náladu :-)