Skupinové lekce


rs

 

Kruháč

Více o kruháči

Jedná se o intervalový kruhový trénink, kde je nachystáno několik stanovišť. Nejčastěji to bývá formou 20 vteřin práce a 10 vteřin odpočinku mezi stanovišti po dobu 4 minut s následující delší pauzou.

Během této lekce se setkáte s nejrůznějšími funkčními pomůckami; BosuATOM-EX, expandery a další. Velikou výhodou intervalových tréninků je, že vám dokážou nastartovat metabolismus až na 48 hodin, proto hubnete více, než u běhání dlouhých tratí či na rotopedu.

 

Tabata

Více o Tabatě

Tabata je intervalové cvičení. Vždy se cvičí 4 minuty s krátkými přestávkami. Nejčastěji se střídají pouze dva cviky s vlastní vahou. Interval je 20s práce (první cvik), následuje 10s pauza a opět 20s práce (druhý cvik) a 10s pauza. Celkem 4 kola. Takže každý cvik budete dělat 4x

Co se týká náročnosti, tak lekci zařazujeme do pokročilejších. Ovšem nemusí se bát ani začátečníci, protože vždy můžete zpomalit tempo nebo si odpočinout. Naopak komu se to zdá už málo, tak může zrychlovat, nebo pilovat techniku =)

 

Bodyform

Více o Bodyformu

Silovější druh cvičení. Zaměřujeme se především na břicho a nohy, protože právě zde máme nejvíce svalů, které budou pálit tuky. Ale nenechte se mýlit, ruce odpočívat také nebudou. =)

Místo aerobního stylu pracujeme se sériemi. Díky tomu, že budete dělat cvik vícekrát, se naučíte lépe techniku a tím zefektivníte trénink.

Bodyform je vhodný jak pro začátečníky, tak pokročilé. A jaký je průběh? Na začátku zahřejeme klouby a svaly rozcvičkou, následuje několik sérií - cca 5-10 minut. Pauza je dle potřeby, ale ne delší než 3 minuty. Na konci probíhá funkční vedený stretching.

 

Fitslide

Více o Fitslide

Jako zátěž při cvičení s Fitslide využíváte váhu vlastního těla. Využívá se princip klouzavého pohybu obdobně jako u FLOW-IN.

Tato pomůcka má pestrou škálu cviků ve frontální rovině, je ideální pro posílení vnitřních a vnějších stran dolních končetin. Při cvičení budete také donuceni aktivovat svaly středu těla.

 

Zdravá záda

Více o lekci Zdravá záda

Pomalá forma cvičení, která se soustředí na odstranění bolestí zad a končetin. Cvičí se na podložce s vlastním tělem a pomůckami jako jsou například gymnastické míče.

Hlavní cíle lekce:

- rozhýbat pánev, aby se uvolnilo skloubení v křížové oblasti zad

- aktivovat hluboké vzpřimovače páteře, aby se ulevilo meziobratlovým ploténkám

 

Ceník

Ukázat ceník skupinových lekcí

 

 CENÍK  
 Název služby  Základní cena  Zvýhodněná cena
 Skupinová lekce  100 Kč  90 kreditů
 
 Cvičení pro větší skupiny  Dle dohody - Kontaktujte nás
 Kurzy  Dle aktuální nabídky - nabídky kurzů zde

 

Zvýhodněnou cenu získáte předplacením kreditu (1 kredit = 1,- Kč)

 

Pro více informací nás kontaktujte telefonicky nebo zde

Kontaktujte nás

Joomla Forms makes it right. Balbooa.com