Kurz — Zdravá záda Skoronice

 

skoroniceztv

 

 Start   24. říjen 2017
 Kde  Skoronice - obecní úřad
 Dny  úterý
 Čas lekcí  17:50 - 18:45 
 Počet lekcí  10
 Počet lekcí týdně   1
 Cena  1 000,- Kč
 Způsob platby  platba předem převodem na účet (detaily získáte po odeslání přihlášky) 
 Kurz vede  Josef Černoch

 V případě absence se vám 2 lekce přenáší do dalšího bloku. 

 Cvičení můžete navštívit i jednorázově za cenu 130 Kč. V případě zájmu o zapojení do kurzu je cena podle počtu zbývajících lekcí ( 100 Kč / 1 lekce ).


 
 Na cvičebním kurzu se budeme věnovat primárně správnému držení těla. Práce s vnímáním těla bude jedním s klíčů k volnému pohybu a příjemně "protaženému tělu". Při všech cvicích budeme využívat funkčnost nejhlubších svalů středu těla (CORE), proto procítíte různé tahy a tlaky. Hlavním cílem budou volná záda a zvětšení rozsahu pohybu ve všech kloubech. Na cvičení budeme využívát různé pomůcky. 

 Cvičení povede k volnějšímu pohybu, zmírnění disbalancí a odstranění bolestí zad. Budete se cítit "rovnější" a lépe se vám bude dýchat.

 Kurz je na 10 týdnů s možností pokračování do dalšího bloku. 

 „Zdravotní cvičení, při kterém budete přemýšlet, vás odmění velmi příjemným pocitem volnosti a aktivního držení těla."

Detaily kurzu

( Pro zobrazení rozklikni )

Přihláška

 

Kurz - Zdravá záda - Skoronice

Po odeslání přihlášky obdržíte emailem veškeré detaily. Pro kompletní dokončení přihlášky je nutné kurz uhradit předem převodem na účet. 

Joomla Forms makes it right. Balbooa.com

Pro koho je kurz?

Kurz je určen pro ty, kteří mají bolesti zad a chtějí se jí zbavit nejlepší možnou cestou - pohybem. Protože jedině správně aktivní svalový aparát dokáže dlouhodobě udržet tělo ve správné kondici a bez bolestí. Cvičení je pro všechny ve věku 15 - 50 let. Pro ostatní mimo tuhle věkovou kategorii doporučujeme soukromé lekce.

Co vás na kurzu čeká?

práce se svaly středu těla, které mají za úkol držení těla

primární zaměření na oblast břicha, zad a hrudního koše

uvolnění bolesti zad (křížové skloubení, bederní, hrudní a krční páteř)

zlepšení dechu, uvolnění hrudníku

čtení a vnímání vlastního těla

motivace

Co s sebou na cvičení?

2x velký ručník

Věci na cvičení (raději přilnavější, než volné)

Otevřenou mysl a dobrou náladu :-)